top of page
  • Writer's pictureChofit Hillel-Dalei

Copy of דאגה אחת פחות- ביטוח ריסק חיים

ביטוח ריסק חיים מאפשר לאנשים החשובים לנו להמשיך את החיים עם דאגה אחת פחות – הדאגה הכלכלית.


ביטוח ריסק חיים זו התחייבות של חברת ביטוח להעביר את סכום הפיצוי הכספי שנקבע מראש לאדם שהמבוטח קובע (מוטבים) במקרה חלילה שהמבוטח הולך לעולמו.


מי צריך ביטוח ריסק חיים?

כל אדם שיש מי שתלוי בו מבחינה כלכלית, בין אם ילדים, בין אם בן/בת זוג וכו'.

חשוב רק להתחשב אם קיימים מקורות הכנסה אחרים שיאפשרו לשמור על אותה רמת חיים שהייתה טרם לכתו של המבוטח, כך שאם לדוגמא למבוטח יש הכנסה של 20 אלף ₪ בחודש מהשכרת דירות, והמשפחה נשענת רק על הכנסה זו לצורך המחיה, אזי במקרה זה גם פטירתו של אותו מבוטח לא תוביל לפגיעה כלכלית בהכנסות של התא המשפחתי ועל כן הצורך ברכישת ביטוח ריסק חיים יורד.

סוגי ביטוח ריסק חיים:

1. ריסק חיים למשכנתא – הבנק מחייב אותנו בעשיית שני ביטוחים, ביטוח המבנה וכן ביטוח ריסק החיים למשכנתא שמשועבד לבנק, כך שחלילה אם המבוטח הולך לעולמו, חברת הביטוח תעביר לבנק את יתרת ההלוואה, והבנק משחרר את הנכס לבני המשפחה.

2. ריסק חיים קלאסי – ביטוח ריסק חיים רגיל, במקרה חלילה שהמבוטח הולך לעולמו, היקרים לו (המוטבים שקבע) יקבלו סכום חד פעמי שנקבע מראש, לדוגמא, במקרה פטירה 2 מיליון ₪ יעברו לילדים ו/או לבן/בת הזוג.

3. ריסק חיים קצבתי – המבוטח קובע סכום כספי חודשי שחלילה במקרה מוות יקבלו היקרים לו לתקופת זמן שנקבעה מראש, לדוגמא במקרה פטירה בן/בת הזוג יקבל כל חודש 7,000 ₪ למשך עשרים שנה.

4. ריסק חיים משולב- שילוב בין ביטוח החיים הקלאסי לביטוח החיים הקצבתי.







לסיום מספר המלצות חשובות:

1. חברות הביטוח השונות מעניקות הטבות בביטוחי החיים מעבר להנחות עצמן, לדוגמא, נספח עוד בחיים שניתן בתקופה זו בחלק מחברות הביטוח לפיו חלילה במקרה של מחלה סופנית, ישולם סכום של 50% מסכום הביטוח למבוטח עוד בחייו ועוד..

2. בביטוח ריסק המשכנתא, במידה והמשכנתא לתקופה ארוכה, ישנו מסלול בחלק מחברות הביטוח ובו משלמים על הביטוח 12-14 שנים ומהשנה ה-13 או ה-15 הפוליסה חינם עד תום תקופת המשכנתא, גם אם היא ל-30 שנים.

זהו המסלול שלאורך זמן יוצא המשתלם ביותר בצורה ניכרת על פני כל המסלולים!

3. בחודש פברואר 2019 הייתה רפורמה בתחום ביטוחי החיים, כך שאם יש לכם פוליסה מלפני פברואר 2019 ומצב בריאותכם תקין, סביר מאוד להניח שתוכלו להוזיל את פוליסת ביטוח החיים בצורה ניכרת.


לפרטים נוספים, שאלות, בדיקה וניתוח של התיק האישי שלכם, נשמח לסייע, נא השאירו פרטים ונדאג לשוב אליכם.

0 views0 comments
bottom of page